En sommarhälsning från Upright

 In Nyheter

Det första halvåret av 2020 blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, och det är en allt annat än vanlig vår vi har bakom oss. Människors vardagliga levnadsmönster och företag och organisationers möjlighet till att vara snabbtänkta och justera verksamheten efter en oförutsedd kris har satts på prov. Hos oss på Upright har vi fått följa trender och förändringar i beteende, kring vilka vi tänkte dela några tankar med er.

Våren har drivit utvecklingen och användningen av digitala och mobila tjänster ytterligare framåt, och konkurrensen om plats i den digitala världen har intensifierats kraftigt. För att minska spridningen av viruset har arbetet som kan göras på distans blivit en allt viktigare lösning.

Ökat swishande bland äldre

Swish har också sett en betydande ökning i antal 65+ åringar som anslutit sig till Swish. Att mobila betalningar funnit sig en given plats i denna tid syns rätt klart, men utan utmaningar ingen utveckling. Upright har därför infört flera möjliga Swish tjänster som snabbt och enkelt får era medlemmar att aktivera sig direkt i medlemssystemet utan manuell hantering.

Ett samhälle där stora delar består av och beror på mobila och digitala betalningar ställer höga krav på stabilitet och säkerhet. Tillgänglighet har blivit ännu viktigare och vi på Upright har genom en väl upparbetad infrastruktur kunna leverera våra tjänster som vanligt trots att nästan alla arbetar hemifrån. Med denna tillbakablick på det senaste våren är vi stolta över de insatser både medmänniskor och medarbetare gjort de senaste månaderna, och vi ser till att era medlemssystem fungerar som vanligt och vi kommer oavbrutet att jobba för att digitalisera och förenkla systemen så att ni kan få en härlig sommar tillsammans med vänner och familj.

Vill ni veta mer om vårt medlemssystem? Kontakta oss här!