Kom igång med ett knapptryck

Med UprightOnline ser ni hur allt fungerar från början när ni digitaliserar er medlemshantering och avisering. Läs in er data i systemet och ni får full kontroll över era medlemmar direkt. Avisering och påminnelseutskick sker med nya papperslösa och miljövänliga sätt såsom e-faktura, epost-avier och autogiro. Distrikten, region eller lokalavdelningarna, vi hjälper föreningar i sitt geografiska område med alla deras utmaningar inom IT.

Marknaden för standardiserade affärssystem för mellanstora och stora organisationer är präglad av några få globala leverantörer, som tex. Microsoft. Därför är det kanske lätt att förmoda att det inte gör en större skillnad om ert företag köper sitt standardiserade affärssystem hos en lokal leverantör som designar, anpassar och implementerar systemet.

Det ni betalar för, och som skiljer den ena leverantören från den andra, är branschkunskap, metodik och kompetensnivå. Detta omfattar aktuell och konkret erfarenhet om hur plattformen ska designas, anpassas och implementeras på ett sätt som motsvarar behoven. En IT-partner kan ha en hel del erfarenhet från x-branschen, men det är inte nödvändigtvis en fördel i er organisation som har helt andra processer, utmaningar och omsättningsmönster. Dessutom bör ni välja en partner som kan utmana ert företag och ledning när det gäller frågan om hur verksamheten görs redo för de utmaningar som väntar längre fram. Er partner bör också ha gedigen kunskap om hur affärssystemet förbereds för att hantera branschspecifika möjligheter och förändringar, både nu och i framtiden.

Genom att använda UprightOnline behöver ni inte köpa några licenser, abonnera istället på tjänsten som är specialanpassad för medlemsorganisationer.