Automatisera er registrering

Författare:

|

Datum:

|

Automatisera er medlemsorganisation och gör det smidigare att bli medlem

Kräver er organisation att nya medlemmar behöver fylla i pappersblanketter för att kunna ta del av ert medlemskap? Med Uprights medlemssystem kan er organisation erbjuda medlemsansökan online, helt utan pappersarbete. En enkel åtgärd som gör att ni sparar tid och resurser. Manuella processer i medlemshanteringen kan ofta bli tidskrävande dessutom utgör de en risk för fel vilket tar tid att korrigera. 

Automatiska inbetalningar

För att minska risken att en medlem inte får sin avi i tid kan betalningen ske direkt via er webbsida med Swish eller kortbetalning. Betalningarna prickas automatisk av i systemet vilket innebär att ni slipper stämma av betalningar.

Fakturering och betalning sker oftast av en eller enskata personer i organisation, detta kan innebära ett problem vid sjukdom eller frånvaro av ansvariga. 

Uprights System kvalitetssäkrar medlemshanteringen genom att hålla registret uppdaterat med integrationer mot folkbokföringsregistret, företagsregister och upplysningstjänster. Detta för att säkerställa ett korrekt och uppdaterat register med ett enda knapptryck. Systemet automatiserar betalningshantering och fakturering och ni kan kontrollera processen och resultatet i realtid.

Vill ni veta mer?  Kontakta oss här!